VAD SOM FÅR MIG ATT LÄSA DIN BLOGG.

Kommentera vad din blogg heter & vad den handlar om så kanske jag klickar mig in på den, om det är något jag gillar att läsa om! :) ♥
 
 
 
Hej!
Nu tänkte jag skriva 5 saker som man borde & INTE borde ha på sin blogg, eller ja, vad jag vill se på en blogg & inte
Så vi börjar med det NEGATIVA!
 
 
 
-Ha inte en standard header, det är såå tråkigt och man läser sig oftast inte vidare i sånna bloggar, iallafall så gör inte jag det. Tycker det ser fult & ointressant ut, haha.
 
-Skriv inte en hel bibel, det är roligare att ha LITE text & många bilder, om du inte har en tex novell blogg & är en riktigt bra skrivare, men en blogg blir alltid roligare med bilder.
 
-Skriv inlägg ofta & kom inte varje vecka med "Hej! Jag är tillbaka & blablablablabla!" om varför du varit borta, fortsätt bara skriva som vanligt, ingen gillar dem inläggen, right?
 
-Visa lite av din personlighet & skriv lite om vad du tycker.
Våga säga din åsikt & tänk inte på vad andra kommer tycka, fritt land, ja.. (HAHA)
 
-Sist men inte minst -  Kom inte med inrikting att du kommer bli bäst & skriv som om du vore känd, det är såå pin när folk skriver inlägg som om dem vore Kissie, man bah - NÄÄE PIIIIN!
det ser så fel ut, juuuust dont!! ( hoppas ni fattade vad jag menar, klart man får göra lika inlägg som kissie men att skriva att man är känd fast med andra ord, neeeej)
 
 
 
 
 
POSITIVA:
 

-Ta så många bilder du kan med egen kamera, inte google bilder heeela tiden, det syns att det är google du sökt på! ;)
 
-Koda fram din blogg lite, det är fint när den är annorlunda! :)
 
-Kom på ett annorlunda namn, det är fint när det är annorlunda som sagt.
 
-rekommendera produkter du själv har provat & inte som du gissar på är bra.
Man vill ju liksom höra DIN rekommenderation! inte vad du tror! ;)
 
-Och sist -Gör inlägg med långa texter sällan (kring 1 gång i veckan) så det inte blir för mycket och för ointressant, det är kul att läsa långa inlägg ibland!
 
 
 
KRAAAAM!♥