NYTT ÅR - ÄNDRA DIG

Hej! Nu kommer det bli ett litet "hat-inlägg" sorry
Det jag ville snacka om är att dem flesta säger "det nya året kommer bli så bra"  & så säger dem typ att dem ska börja träna.
Jag förstår inte?
Varför ska du vänta till nästa år?
Varför inte ändra på vardagen på en gång?
Människor är så lata så dem måste ha något & skylla på, tror jag. Så dem kan chilla lite med den där träningen.
Om jag skulle börja träna varje dag så väntar jag ju inte till 2016?
Det är ganska logiskt va? vänta flera månader att få träna?
 
 
GÖR NÅGOT IDAG, GÖR ÄNDRING IDAG♥
Jag menar 2016 så kanske vi inte ens lever?
Jorden kanske går under, man kan bli påkörd eller what so ever!
 
De va allt för mig, haha. Hoppas ni förstår mig? :)♥
 
KRAAAAAAM
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Haha så rätt, håller med precis!=)

2 Johanna:

Haha så rätt, håller med precis!=)

Svar: Ja! Man ska inte behöva vänta för att förändra sitt liv :)♥
livie.blogg.se