MISSONI BYXOR

 
Idag tänkte jag tycka till om Orrebyxor som egentligen heter Missoni byxor.
Det här är min åsikt och alla får tycka vad dem vill, vi behöver inte ha samma åsikt, right? :)
 
Så alltså Missoni byxor eller Orrebyxor kalla det vad du vill!
Dem tyckte jag var så sjuuuuukt fula först men efter ett tag så blev dem annorlunda i mina ögon.
Jag tycker dem fortfarande inte är snygga. Men många säger att dem är sköna och jag skulle vilja prova ett par, inte för att ha som vardags byxor utan mer som "chillbyxor" som man kan ha inne tex.
 
Fast det kan funka om man har en svart topp till, inget som peppar upp dem ännu mer.
Då skulle jag kunna ha dem ute, något tillfälle :)
 
Men ni som går med dem dagligen, gör det om du vill men om jag får säga ärligt så tänker jag biiiiiig nooooo..
 
Så jag skulle säga att jag hiss/dissar den i ett haha, kan inte bestämma mig.
Dem finns på bland annat Chelsea :)
Seees
                                               
 
 
Vad tycker du om missonibyxor?
snygga/fula? skulle du kunna bära dem eller inte?