BLOGG.SE APPEN


 
ÄR BLOGG.SE APPEN BRA ELLER ÄR DET DATORN SOM SKA TA ÖVER BLOGGANDET?
 
Ja det kanske man borde fundera på själv men personligen tycker jag att den funkar, typ!
 
Man kan bland annat inte fixa HTML koderna eller liknande vilket är ganska dåligt då jag ofta använder mig av den delen av bloggen.
 
Men endå tycker jag att det är ett smart sätt att föra över bilder som du ex tagit under en dag så går jag alltid in på "skriv inlägg" lägger in bilderna men skickar inte, då hamnar dem på bilderna på datorn, svårt att fatta kanske men på "kolumnen" på sidan haha. Så sparar jag dem till datorn redigerar dem, sen kastar jag ut dem på bloggen, smart va? :))
 
Annars är allt också väldigt lätt att förstå för dom som kanske är ny bloggare, det gillar jag verkligen!! :)
 
Det var väl kanske inte så mycket åsikt i detta inlägg men blogg appen får  2/3 av  mig, dock finns det mycket mer att döma negativt & positivt men en liten hint av åsikt! :)