ULLARED, FÖDELSEDAG & KORKAD.

Hej på er!
Jag har varit borta från allt ett tag & när jag menar allt menar jag blogg.se.
Nu kanske ni undrar vart jag har varit & vad jag håller på med, & jag har lite förklaringar.
 
För det första så fyllde jag år för 4 dagar sen ( 3 April om ni inte vill räkna..)
Vi åkte till Ullared från Söndag till Måndag (Jag ska göra en Ullared haul snart) . Jag har varit så "trött" på att titta på samma blogg portal dag som natt haha så jag provade Nouw.se, Jag kan säga att boggportalen är fin, men - den är för krånlig för mig, man kan inte direkt göra den riktigt personlig då den inte har några kodnings filer. Och den var bara allmänt svår, haha.
så jag kommer stanna på blogg.se, det är den bästa bloggportalen, enligt mig.
 
Vad har jag mer gjort?..
Jag har provat The Sims 3 Pets igen, de var väl okej, men de suger att man inte kan byta språk till svenska
(inte på min skiva i alla fall, eller så är jag bara allmänt dålig!)
Jag förstår ju men det skulle vara så mycket lättare med svenska istället för Engelska.
 
Sen har jag börjat kolla på en Serie.
Det är stooort, haha nej men alltså jag kollar aldrig på serier men jag är helt fast, jag har då börjat kolla på "Pretty Little Liars". På en helg var jag var på säsong 2, haha. Det finns ju säsong 5, tror jag. Så det är en del att kolla in.