☼ It's Spring Time Tag ☼


Hej på er!
Det var ett tag sen nu igen.
Men jag tänker inte göra ett inlägg om varför och didididi ..Jag tycker vi kör på "Its spring time tag, bra? bra.       Då kör vi igång med självaste inlägget!!
 
 
 1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår? Ganska svårt att lista men antar att det är som alltid min concealer från maybelline, ni vet fit me. (nummer 15), Mitt E.L.F eyebrow fix. (även till ögonfransarna med i ett)
Och sist mitt MAC läppstift i färgen "please me".
 
 
2. Favorit parfym/bodymist? Jag brukar inte använda parfym eller mist, gillar hellre när kläderna luktar nytvättat men antar att svaret på denna frågan är Aqua Kiss från Victorias Secret. ( body misten.)

3. Någon vårtrend du ser framemot detta året? Jag kan typ inga vårtränder, men mestadels de som är skönt att ha på sig om dagarna.

4. Favoritoutfit/plagg? Tror det är mina svarta jeans (cubus) & någon ljus eller färgstark tshirt!

5. De ultimata vårskorna för dig? Vita Converse eller några färglada springskor.

6. Visa oss dina snyggaste solglasögon! Kommer som en shock men använder aldrig solglasögon, kanske bara ibland dem smiter på haha.

7. Är du en vårstädare? Städar i princip 3 dagar i veckan, tror inte jag behöver en till dag.
 
8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen? Nej jag gillar inte mjukglass så speciellt mycket. tyvärr.

9. Vad ska du göra på påsklovet? Det är över haha.

10. Vad tycker du är det bästa med våren? Sommaren är påväg, man kan cykla vart man vill, smidigare, få shoppa lite nytt, köpa isglass, längta till stranden. Vad tycker man inte är bra lixom.

11.Vilka taggar du? (Denna frågan är svår genom blogg så jag skippade den)