BORTA, TÄVLING & STARSTABLE

Hello Darling!
Jag har varit borta, ja. 
Jag vet inte hur jag ska göra, jag gillar verkligen att spela online spelet Starstable & har spelat det väldigt länge.
 
Men ni ska veta hur mycket jag gillar att hålla på med mode & smink också, jag vill verkligen välja en sak & kasta den andra åt sidan, men det går inte.. :c
 
Jag vill kunna välja, jag vill jag vill jag vill, det går inte..
 
Men jag tänkte iallafall skriva att om jag är borta länge igen, håller jag på med starstable om dagarna haha!
 
Men iallafall, nästa sak.
Jag skulle vilja använda bra kamera & dator, denna dator som jag använder just nu är det absolut inget fel på men jag skulle vilja ha en macbook. (önsketänkande)
Och en bra kamera som sagt, Canon har ju väldigt bra kameror. gissa om jag vill vara rik!
 
Jag fyllde ju år 3dje April. (13)
Då fick jag ett bank kort, det heter så va? Aa, precis.
Då kan man lägga undan pengarna man får in där, smart va? jag tror jag ska börja med det och inte slösa dem på något jag inte behöver. Då kan jag kanske spara ihop till saker jag vill ha, yay!♥
 
Jag lovar, jag ska bli mer aktiv, kram!